szerda, október 22, 2003

Én komolyan nem akartam ezt a mai napot.
Pedig reggel sikeresen megfejtettem zombiságom okát (ez tisztára betmen, a vasfogelhárító szemránckrémet leteszteltem, és ma anélkül nincs zombi. mi ez, ha nem beszarás, egy olyan szemránckrém - Q10, hátpersze - , ami elnehezíti a szemhéjakat, beesetté teszi a szemet, és egész reggel kómában tart, wow, nagy találmány), ki is küszöböltem, de sajnos a tegnap előbújt bdridzsitdzsónsz nem akar eltűnni.
Ma ezáltal sikeresen magamra borítottam az 1%-os (ergo kurvatömény) brómfenolkék-oldatot (etanolban oldódik, és a zöld garbómból sehogysem akar kijönni - kijött!!), eltörtem az utolsó nagy Hoefer-üveget (ergo nem lehet Hoefer-gélt futtatni), és egyelőre itt tartok.
Asszem ma nem megyek sehová, biztonságba helyezem magam, magam elől.
apropó vasfog, apropó trauma, tegnap este nekiálltam újfent kisollóval lenyiszálni a nagyon szemelőttlevő és a láthatósági hosszt elérő ősz hajszálakat. megfogtam, megprobáltam minél több ragaszkodó szomszédtól megszabadítani őket, majd az ominózus nyisszantás után egyenként apám barna zoknijára helyeztem őket, mármint a későbbi számlálás végett. tizenöt után feladtam a számolást. és ezek csak azok, akik elől, látható helyen vannak...

Nincsenek megjegyzések: