csütörtök, október 16, 2003

Összevissza mindenfélét álmodok mostanában (a tegnapelőtti sem volt kutya: berendeltek a kórházba, mert tüdőgyulladásom volt, és mire beértem olyan szarul lettem, hogy fel kellett fektetni egy olyan gurulós ágyra, egykettőhárom-átemelés - jó, tudom, kedd este volt vészhelyzet, de az azutánit honnan vettem, meg nem magyarázom egykönnyedén: biciklivel mentem egy ismerős lánnyal - talán Lívia - valamelyik hídon, és a bal kanyarban rövidíteni akartam, és valahogy lementem jobbra, ahol aztán már nem volt út, csak olyan bütykös csavarok, meg göröngyök, és aztán iszonyatosan nagyot kellett szenvedni, hogy visszajussunk a járdára. szép kis metafora, most látom csak át :)
Na de a ma reggeli... asszem sürgősen lépnem kell valamit az ügyben.
...le kéne már az erotikáról pöckölni az éhenhalt legyet...

Nincsenek megjegyzések: