szerda, augusztus 31, 2005

faszkivan

kicsit kivagyok
egyrészt mert alig aludtam, valami hülye sárkány akart bemászi a kastélybeli szobámba, és apámmal sietve pakoltuk el a kaját, mert biztos arra jött ki a tóból, aztán meg a virágföldszállítók próbáltak betörni hozzánk...
sokat féltem na, meg aggódtam is, de aludni nem sok idő maradt
aztán meg ma reggel nyolcra bejöttem, hogy még megpucoljam a hsp-gfp-t injektálás előtt
és aztán folytattam az idegeskedést, amit tegnap elkeztem
a faszkivan, hogy szarnak bele a másikba, a másik munkájába
főleg, hogy az enyémbe
utálok könyökölve dolgozni
nem szeretem, ha felborítják az embriós eppijeimet, akár csak taplóságból vagy figyelmetlenségből
nem bírom az ilyen faszokat, akik szarnak bele a képembe, aki csak akkor köszön, ha én köszönök előre, és aztán meg a mellemhez beszél
ja, és amit soha senkinél ki nem állhattam, egész álló nap szívja az orrát. szötyögteti a taknyát fel, meg le. már rég pofoznám, ha nem lennék ilyen szégyellős.

Nincsenek megjegyzések: