szerda, december 07, 2005

Szoval, megjottem, a hely ismeros, a Chinatown mellett lakom, hello
Peking. Ez a legsurubb hely a varosban, hello nyolcker. Nem baj nem
felek, kiismerem magam.
A Youth hostel felelmetes, mindenfele nep tomorodik ott az elet also
harmadabol (hm, lehet, hogy el kellene gondolkoznom, merre tartok...).
A szobatarsaim egyike ujzelandi, hostelt nyit majd ha hazament, a
masik francia, valami ifjusagi szervezetnek dolgozik. Ertem az
akcentusukat szerencsere. :)
Van konyha es rettento sokat eszem, meg alszom is, biztos a hideg
miatt van...ja mert leszakadt a ho, mihelyst megjottem, amire nemvolt
p;lda az elmult 25 evben...zsakban hoztam a hideget.
Minden nagy itt egyebkent, a termeszet a szomszedban, itt a park nem
kutyasz*rato hely ket paddal, hanem egy darabka oserdo,
oriasfenyokkel, pafranyokkal, kover es tolakodo mokusokkal. Allitolag
mosomedve is van.
Mar csinaltam par fenykepet, de az ido igazan pocsek es ettol miden
csunya. De marciustol oktoberig tavasz van. Es ugy fest,marciustol en is itt leszek. Merthogy elkeltem, ugy tunik, az UBC es az AIDS-esek nagy oromere. Gondolkodom, elmenjek-e a tobbi megbeszelesre, nem tunik etikusnak ezek utan.
Jol drukkoltatok (bar nem tudom, ki minek szoritott...)!
Hianyzik a kommunikacio, ebbol a szempontbol jo a hostel, valaki csak
megvizsgalja, mit fozok, a batrabbak esznek is belole :)
Irjatok, probalom olvasni, nagyon sokminden lenne meg, de felek, hogy
letelik az ido, elkuldom inkabb ezt, majd jovok meg,
aludjatok jol (ha jol szamolom, hajnal van most odaat.).
Mindenkinek a leges-legjobbakat,
e

Nincsenek megjegyzések: