csütörtök, december 01, 2005

átlagoste, átlagestén

most éppen rástartoltam a németre. mondtam már, hogy irtóra élvezem? nem mintha hűdejól menne, de élvezem, hogy átfedés van az angollal, meg a magyarral, persze csak szavak terén, de vicces szavakat tippelni, főleg, ha bejönnek a tippek. szóval esténként leülök a masina mellé, dumcsizok sosóval, néha zozóval egyeztetjük, hogy mikor jön, útközben annához, meg hogy együtt megyünk ki aztán strassburgba, ott annázunk egy napot.
aztán nekiállok németezni, közben megy a zene, végre, az egésznapos kuss vagy nyálrádió után (a csönd a rosszabb, hihetetlenül zakatol, zümmög, zörög a sok szar hűtő, fagyasztó, elszívó, centrifuga, pcr, inkubátor, zavar nagyon), a neten szótárazok, a kis szarban alig van benne valami, bár az onlány sem tökéléletes, de jobb. most éppen van egy új nyelvtankönyvem (tegnap ugye erről sem beszéltünk), amiben példák meg feladatok is vannak, most idáig ezt nyúztam, meg az új szavait szótáraztam, meg beírtam a szólistámba. de kezd tisztulni, kezd megragadni, és az jó. csak még azt a datív-akkuzatív cuccot kéne még valahogy bevésni ide a fejembe...
de most nyomás aludni, már megint qrva késő van, és én meg persze hogy csak reggel leszek fáradt...

Nincsenek megjegyzések: