hétfő, július 16, 2007

amsterdam

a konferencia részéről asszem jobb, ha nem is beszélek, merthogy tematikájában annyira szétszórt, specifikus és egyben általános volt, hogy asszem, ezt nyugodtan kihagyhattuk volna, a poszterek körül meg azok, amik izgisek lettek volna, vagy elkamuzták a dolgot, és csak mellékeredményt raktak fel rá (lásd elgar), vagy nem volt soha senki a poszternél, akivel lehetett volna róla dumálni (lásd elgar), najó, a becker-féle poszter jó volt, már amelyiket pavla vitt, és ő egy csomó mindent el is mesélt, csak persze neki nem mesélhettem az eredményeimről, úgyhogy csöppet kémkedés-szagú volt a dolog.
a szervezés részéről inkább még kevesebbet mesélnék, mert ezt a fukar bandát rögtön elküldeném a ményköves bűbánatba, jóhogy 800-an voltunk, nade azt, hogy kávészünetben csak kávé vagy tea van, se víz, se narancslé, se süti, se szendvics, csöppet kiakasztó. az, hogy a kihirdetett fogadásokon meg csak pia van, meg hozzá max két félbevágott bébirépa, egyenesen megdöbbentő és felháborító.
első nap pl semmi kaját nem kaptunk, másnap meg azután csak ebédet (na és az mi volt? szendvics, ja és valami minimál melegkaja).
úgyhogy a világ 10 legdrágább városának egyikében kaja nélkül szervezni egy konferenciát, ráadásul a város szélén, távol mindentől, egyszerűen sóher kibaszás.
de
egyik nap elkóvályogtam a villamos vonalán látott lemezboltba, ami hat az egyben klasszikustól a hiphopig, és jól bevásároltam cédéket, aztán meg vasárnap vettem egy meglepit a pasimnak (kólás pléhdoboz átfestve vangogh napraforgóival, benne napraforgómag, le kell szedni a tetejét, meglocsolni, és íme a virág :), ja meg sajtot is, magamnak egy amarillist meg jónéhány polót a háundemben, na és egy miniatűr piros (az azért szerintem egészen uniszex) amsterdamos polót kisbékának :)
ésmég
péntek este sikeresen összehoztunk egy vacsit az utrechtből hétvégére amsterdamba átruccanó rebivel meg kolleganőjével (nabasszus, kiderült, hogy rebi már két napja azon rágódott, hogy hogy megyünk mi akkor kafisopba, ha én terhes vagyok - ne kérdezd honnan vette ezt, azt mondta, csak úgy eszébe jutott), aztán meg szombaton megjött máté, akinek a kollegáival mentünk el aznap az egyórás vangoghmúzeumos kibaszottszargagyi fogadás után vacsizni, és aztán ott aludt szegénykém az ágy mellett a hálózsákban. párnát azért adtam neki :)

Nincsenek megjegyzések: