hétfő, október 08, 2007

intéz

kezdek egyenesbe jönni:
- járok terhestornára, meg jelentkeztem szüléselőkészitő- és baba-ápolás tanfolyamra is, szóval lesz védőnőm a szülés utánra (ja és azt mondta, hogy több oka lehet annak, hogy nagyobb a méhem, mint az átlag, az egyik az, hogy jóval a kiirt idő előtt fogok szülni, vagy a gyerkőc túl sokat mozog, és kitágitja - ami eléggé esélyes, vagy mindkettő :)
- beszéltem herrbantléval a kulcs meg a fűtéses telefonhívás miatt
- múlt héten időben alá is írtam, sőt vissza is vittem a szerződésemet, nyilatkoztam arról, hogy felmentést kérek a máignemértempontosanmilyen, de választható nyugdíjpénztár alól, merthogy az új szerződéssel megváltozik a státuszom, és mostantól majd lehet választanom, de effektive a muttersucc alatt (ami majd december közepétől március végéig tart) úgysem lenne befizetés, a maradék időt meg hanyagoljuk...
- és ráadásul még a hivatalos igazolást is elintéztem arról, hogy terhes vagyok
ja, mindezek mellett dolgozom a megatémán, ami sosem akar befejeződni, de szerencsére mindig találkozunk valami helyes kis gikszerrel, a legviccesebbeket persze a mikroszkóp robotkarja meg a mikroszkóp plét-tartója tudja művelni, azokat szeretjük a legjobban :)

Nincsenek megjegyzések: