szerda, augusztus 27, 2008

beszarás

hát ennek korán örültem...
találtam ezt a babakonyha lapot, gondoltam, kiirok egy-két jópofa receptet, és mikor ma nekiálltam komolyan keresgélni, ilyeneket találtam:Csokis csemege
Nestlé kedvenc receptje
A dietetikus véleménye:
A babapudingok szinte teljes egészében tejből készülnek, ezzel biztosítva a növekvő gyermekek fokozott kalciumszükségletét, mely az optimális csontösszetétel kialakulásához elengedhetetlen.
Idő: 10 perc
Nehézség: könnyű
Hozzávalók:
50 g Kakaós gabonapehely
100 g csokis Baby Dessert
Elkészítés:
A Kakaós gabonapelyhes tejpépből sűrű kását készítünk, amibe a csokis Baby Dessert-et belecsurgatjuk. A tetejét mandulaporral, esetleg darált keksszel díszíthetjük.
Típus: Receptek bébiételekből
Életkor: 4 hónapos kortól
Diétás javaslat: Normál étrend

hát basszus, négy hónaposnak! egyrészt tehéntej (potenciális tejfehérje, tejcukor-allergia miatt egyéves korig nem igazán ajánlott, kivéve tápszer), kettő gabonapehely (potenciális gluténallergia miatt egyéves korig nem ajánlott), három csoki, meg mandula vagy darált keksz, nemár, és ráadásul hogy a nestle igy reklámozza a saját szarjait.
eldobom az agyam, annyira gáz ez igy.

Nincsenek megjegyzések: