csütörtök, szeptember 18, 2008

feszült

vagyok mostanában, kicsit elég volt sokmindenből.
Hanna egy hete tud már kúszni, de igazából ő most már a mászásra edz, és kúszni nem szeret, egyrészt mert piszkosul hideg van itthon is, nemcsak kinn, és hiába fűtünk, a padló bazihideg, szóval fel kell öltöztetni, és három rétegben nem egyszerű kúszni, mitagadás. aztán meg amilyen makacs, négykézlábazni akar, de még az nem megy, felugrik térdre, előrelöki egy picit magát, aztán vissza hasra. gondolom ez azért piszok fárasztó, mert ha van valami, ami felé el kéne indulni, egy idő után elkezd nyafogni, aztán meg bőgni. kiborító.
aztán itt van anyám, aki ugye segít, főz, Hannázik - persze amikor nem főz, de hát az ebédkészítés általában legalább egy óra, úgyhogy a délelőtti alvás alatt elkezdi, de ha Hanna felébred, akkor általában én játszom vele, mert ő főz. és persze ez a legszarabb, nekiülni, elkezdeni, és egy háromnegyed óra múlva felállni, akárhol is tartasz. délután meg újabban Hannicsek bealszik a babakocsiban, így sajnos vesztek megint pár órát, mert a séta alatt ugyan tudok dolgozni, de utána megint virgonckodik, és akkor már nem az igazi. szóval nem haladok attól jobban, hogy anyám itt van, sőt még az is nyomaszt, hogy hozzá is kell alkalmazkodni, nem kéne őt megbántani, nem kéne rajta kiborulni, pedighát...
aztán meg éjszaka eluralkodott a káosz hannailag, amikor már nem idegbetegen próbáltam lerakni, ha éjjel felébredt, hanem inkább megszoptattam (kábé két hete), egyre kevésbé akart visszaaludni bőgés nélkül, és én már akár abba is belementem, hogy rajtam aludjon el az ágyban. aztán persze ettől nem aludtam ki magam, úgyhogy úgy döntöttünk, ebből elég. vasárnap ott tartottunk, hogy akkor sosó ráneveli az egyedül elalvásra, de kedd este bedobtam a törölközőt, nem bírtam már hallgatni a félórás üvöltést. az esti altatás nélkülem nem megy, nem hajlandó elaludni, bőg, ordít, csak felhúzza magát annyira, hogy legalább fél órán át kell utána lenyugtatni. úgyhogy este én altatom, ha cicin bealszik, bealszik, de próbálom lassan visszaszoktatni az esti mesés elalvásra, ami addig ment, míg Pestre nem mentünk. ott kanászodott el szegénykém. de most az éjszaka Sosóé, ő altatja vissza, egész jó eredménnyel. csak hajnali ötkor szopizik így Hanna, aztán hétig nálunk alszik, ami elég korrekt, ahhoz képest, hogy nyolckor rakjuk le este.
aztán Feri baszik kijavítani a doktorimat, lassan négy hete nála van, és remélem, hogy a héten nekiállt elolvasni. tegnap itt járt Marco, neki október elsején lesz a védése, és hát eléggé parás az, amit mesélt. az egész eljárás előtte annyira, de annyira macerás, hogy kettéállt a füle. és akkor még neki nem kellett az érettségi bizonyítványának(!) meg a diplomájának a hivatalos fordítását leadni....
Nade ma megyek masszőrhöz az uszoda szaunarészébe, asszem előtte beülök egy csöppet lazulni a szaunába, aztán masszázs. remélem jó lesz majd, kivan a hátam, a bal vállam meg a derekam. fél óra masszázs(belegondoltál mennyire sok az a fél óra, ha masszázsról van szó?), nagyon remélem, hogy rendberak. ha bejön, hetente elmegyek a pasihoz feltöltődni.

Nincsenek megjegyzések: