péntek, december 05, 2008

na nyomás

végül ma a negyedik félórás pdf-gyártás után minden rendben találtatott, már egyik header2 sem lógott át a pagebrakek miatt az előző oldalra, és végül kora reggel helyett egykor sikeresen bementem, de szerencsére minden klappul ment, kaptam repro-űrlapot project-számmal, ami azt mondja, hogy honnan fizetik a cuccot, aztán meg leadtam a dolgozatot a digigrafie-n a reproűrlappal együtt, és hétfőn kettőre meglesz a tíz példány bekötve.
nagysóhaj.
az utolsó pár nap azért nagyon húzós volt: utoljára hagytam a gázos részeket, mint absract, objectives és conclusions. Ebből feri az abstractot étnézte és beleirkált, de az objectives-es levelemre nem reagált, sem a múlt héten elküldött results-ra, úgyhogy úgy döntöttem, ő elmondta azt, amit hozzá akart fűzni. ja, és marco most írt, hogy csak ma kapta meg a keddi levelemet, amiben arra kérem, hogy fordítsa le az abstractot németre. mindegy, neki sem volt benne, mégis summacumlaude lett.
még egy nagy sóhaj.
azért az a múlt pénteki hányós éjszaka, meg a kómázós szombat nem hiányzott, sem pedig a vasárnap éjjel, amit Sosó hányt és fosott végig, persze ő is zombi volt másnap, így aztán Hannát nem lehetett ráhagyni, szóval két teljes nap kimaradt a nagy hajrából. nade most már mindegy, hétfő délután berohanok, elhozom a cuccot, és kedden délelőtt, a költözés napján elhúzok Hannával Heidelbergbe leadni a jelentkezési anyagot.

Nincsenek megjegyzések: