kedd, február 24, 2009

tanulás

turbó-fokozatban halad Hanna, hihetetlen gyorsasággal tanul meg új dolgokat.
egyik nap beültünk egy kávéházba benn a városban hálózsákvásárlás után, és szívószállal adtam neki narancslevet: felszívtam egy adagot, befogtam a másik végét, és a szájába folyattam. persze csurom narancslé lett mindene, de másnap, mikor az usziban kajáltunk, már szívószállal itta az italát. azóta főként így iszik. pár napba tellett, míg rájött, hogy a szívószálat fújni is lehet, de szerencsére csak ritkán bugyborékol. aztán tegnapelőtt az apja megtanította gurítani, az asztalon játszottak a savanyú szőlővel - ma meg már teljesen profin gurította nekem a nagy labdát.
a bölcsiben a kezébe adtak egy kisvillát, amivel tök jól evett, azóta a kiskanálra is felszúrja a kaját :) vennünk kell még villát, az az egy, ami nekünk van, nagyon picike.
és most már hollandul is tanul: úgy köszön el, hogy elkezd integetni, és azt mondja, daa. ma például konkrétan lerázta a szkájpon a nagyszüleit, egy félóra dumálás után elkezdett integetni, és daa-zni, hogy akkor ő most megy a dolgára, szevasztok ősök.

Nincsenek megjegyzések: