hétfő, március 23, 2009

szerencsétlenkedő hüje picsa

négy nap távollét után ezzel fogadott, amikor értementem houtenbe. merthogy nem mentem érte eindhovenbe, felszállt a buszra, ami bevitte eindhoven centralba, felszállt az utrechti vonatra, és utrecht centralban pedig felszállt egy délre menő vonatra. pedig leiden nyugatra van.
leszállt houten után, visszavonatozott egy megállót, én meg háromnegyed órát autóztam érte. egy kávézót kerestem, ő meg hiába integetett nekem, én nem vettem észre a zuhogó esőben, egy pöcsömfalván, ahol a házszámokat kerestem éppen.
naszóval szerencsétlenkedő hüje picsával köszönt, aztán volt még minden pár percig, és annyira agyára ment a düh, hogy nem igazán akarta megérteni, hogy én bepisilek, szóval most nem irány haza, hanem egy wc elsőre.
ilyenkor utálom.
nem először ilyen. sajnos.
az elsőnél hisztérikusan bőgtem, amikor kergettük a volánbuszt a városon át, ami vitt le minket a brk-ra.
a másodiknál, amikor a háromhónapos hannával mentünk haza autóval, és hanna bőgni kezdtett, ő meg az autópályán belelépett a fékbe, és üvöltött, valami eltörött. akkor valami végérvényesen eltörött.
ma már csak szarul érintenek ezek a kitörések, persze nem mondom, bőgök, mint akit pofáncsaptak, de már nincs minek eltörnie.
hú, ezt nehéz ám így leírni bőgés nélkül, főleg, hogy itt ül velem szemben, egész este mogorván a gépét verve.
magyarázkodhatnék, hogy miért nem mentem ki elé a reptérre, hogy a minimum három, de a megállás meg kaja miatt inkább négyórás autókázást ebéd és alvásidőben nem akartam a gyerekemre erőltetni úgy, hogy nem igazán vezettem még itt autópályán, és pláne fogalmam sincs, hogyan kell odamenni. persze van navi, de hanna nem egy jó autókázós gyerek, és elég gáz szórakoztatni a hátsó ülésen is, nemhogy vezetés közben. de nem érti - értené meg, ő csak annyit fog fel az egészből, hogy ő megkért valamire, és én nemet mondtam, ergó cserbenhagytam.
és ráadásul észre sem vettem, ahogy a sarkon állva integetett.
na, ezek után arra nagyon kíváncsi vagyok, mit fog szólni, ha észreveszi, hogy a húsdarálóba beszorul a fakanál letört nyele.

Nincsenek megjegyzések: