péntek, május 01, 2009

ingyé-masszázs

ma volt az első igazán felszabadult Hanna-mentes napom, mióta ledoktoráltam, mert először jöttek Sosó szülei, aztán meg Juditék, szóval ma volt először olyan bölcsinap, hogy nem kellett se tanulni, se másokat szórakoztatni. ennek örömére takarítottam, meg Sosóval bútorokat tologattunk, aztán elmentem úszni meg plázázni Leiderdorpba Sosó vadiúj autójával (hétfőn átvette az insigniát). az usziban én voltam az egyetlen, aki konkrétan úszott, mindenki csak pancsolt, pezsgőfürdőzött vagy ugrált a dobogókról. vagy az élménymedencében úsztatta a gyerekét. egy fél órát úsztam, aztán vízbenpedálozás versenyt rendeztek a nagymedencében (hol máshol, van direkt gyerekmedence, dehát ha csak egy ember úszik, kergessük el azt is). mindegy, így legalább átmentem az épület hátoldalán levő fizikoterápiás rendelőbe - oda küldtek, mikor megkérdeztem, hogy hol van a masszázs. na itt aztán tényleg mamikákat tornáztattak, szóval nem egy exkluzív masszázsszalon az egész, hanem egy rehab-rendelő, de úgy tűnik, hogy az egészségbiztosítás fedezi majd a hát-reparálást, ha tényleg fáj. és hát fáj a hátam, a vállam meg a nyakam. meg a lábam is, de az más tészta, ma reggel belerúgtam a laptoptöltőbe, és maga alá fordultak a lábujjaim. hogy hogy lehet ilyet csinálni, nem tudom, nekem mindenesetre sikerült.
nade a lényeg, hogy hétfő délután megyek egy tébékártyával meg egy lepedővel masszázsra, és ha minden igaz, akkor a biztosító fizeti a kínzásomat. mert ez fájni fog, mint szeptemberben a facherbadban. ott a vasmarkú masszőrbácsi nemcsak kézzel, de vákuummal is kínzott, tiszta kék meg lila lett a hátam, mint akit vernek. kíváncsi vagyok, ez a nőci milyen lesz, milyen a technikája. meg persze, hogy jó lesz-e utána.

Nincsenek megjegyzések: