hétfő, szeptember 14, 2009

tea

lejártam a lábam, mire sikerült minden hozzávalót összeszednem. először is lefordítattam a guglival a stadelman-féle terhestea hétféle összetevőjét hollandra, utánéztem, hogy az tényleg jelentenek ezek a szavak valamit, aztán elindultam, hogy beszerezzem őket. az egy dolog, hogy itt nincsenek olyan patikák, ahol ezt a keveréket úgy szimplán összekeverve árulnák, de csak kamilla és csalántea van a polcon, az is filteres kivitelben. menjek a reformboltba, mondták. kiírtam öt reformbolt címet, ebből kettő megszűnt, egy zárva. az egyikben három tea volt a hétből. bandukoltam tovább, mire rátaláltam egy drogériára, ahol a padlótól a plafonig tartó polcon kismillió gyógynövény volt, főleg Bulgáriából és Magyarországról. Végre! aztán otthon húsz-húsz grammokat kimértem a teákból, és egy nagy bádogdobozban összekevertem őket - így most van egy nagy kübli tea, meg persze egy zacskóban a maradék mindegyikből, ez egy évig elég lesz. így aztán naponta lefőzök belőle egy-egy litert, és próbálom lelkesen iszogatni, mint anno Hannával.
hogy ettől, vagy sem, de szerencsére elmúlt az émelygés meg az esti gyomorsavtúltengés. jövő héten bába, aztán három hét múlva kukucska. addig is kétóránként éhenhalás...

Nincsenek megjegyzések: