hétfő, december 14, 2009

lencse

péntekre rendelt vissza az optikus szemvizsgálatra, hogy megnézze, hogyan reagált a szemem az új lencsére. azt mondta, hogy sokkal kevesebb az ér a bal szememben, mint három hete, úgyhogy nincs túlérzékenységi reakció, sőt.
szóval az új lencse marad, viszont most csinált egy teljeskörű éleslátás vizsgálatot - múltkor csak úgy nagyjából nézte azt, inkább a szemem felszínét meg a szemfenekemet nézegette - és így kiderült, hogy mégsem javult a szemem, bár olyan sokat nem is romlott. a bal 2,75 volt úgy hat éve, amikor elkezdtem lencsézni, és most hármas, a jobb viszont, ami eddig jó volt, szerinte egyes. úgyhogy most kaptam egy-egy 2,75-ös lencsét a balra és egy 0,75-öst a jobbra. pár napig szédelegtem a térlátás-zavar miatt, pont mint hat éve, bár most ajtófélfát azért nem fejeltem le, és még bicajozni is tudtam, de közelre nagyon gáz volt nézni. most már azért kezd okés lenni a dolog.
pénteken még megnéz a pasi, mielőtt odaadná a féléves adagot, és majd akkor ráérek fizetni. kíváncsi vagyok, miket számol fel.
és akkor majd januárban kicseréltetem a szemüvegben is a lencsét, egyébként is olyan karcos már az üveg, hogy iszonyat.

Nincsenek megjegyzések: