hétfő, január 31, 2011

a jó pasi

az úgy volt, hogy anja, a szarkasztikus humorú lengyel posztdok bejelölt a fészbukon. aki egyébként hét hónapos terhes, és éppen kirakta a pasiját. aztán másnap kaja közben elmesélte, hogy bépén keresztül talált meg. mondtam, hogy ő volt az egyetemi egyik legjobb haverom. nekem meg az exem, mondja ő. még eszter előtt. de hogy annyira sem tartják a kapcsolatot, hogy még azt sem tudta, hogy nem Mo-n laknak, hanem innen egy félórányira.
mondom neki, hogy hát ez szuper, majd vasárnap, hanni szülinapi buliján majd legalább lesz miről dumálni, eszti úgyis kórusozik. aztán addig addig röhögcséltünk, míg ki nem találtuk, hogy majd  jól megszívatjuk bépét azzal, hogy anja nagyobbik fia hét éves. érted. hogy tőle van, csak nem tud róla.
hát, a poént hiába próbáltuk sosóval bravúrosan felvezetni, bépének csak nem akart leesni, hogy kiről mesélek. a végén aztán lelőttem a poént, és elmeséltem az egész sztorit, ő meg csak elmerengve nem mesélt semmit.
aztán ma hanni előállt az alábbi szöveggel:
- Itt ült B.P.
- Igen, itt ült.
- Én láttam a fenekét tortaevés közben.
- Kilógott a gatyából?
- Nem, a gatyában volt. Tetszett nekem a B.P. feneke a gatyában.
legalább lesz mit mesélnem anjának :)

Nincsenek megjegyzések: