kedd, január 14, 2003

Kicsit megijedtem. Mi lesz, ha folytatom ezt az egészet, és megszabadulok Grésztől, és a végén itt maradok csupaszon?
Kezdek kiüresedni. Már nincs itt a szorongás, az örökös félelem, amivel egy évig éltem együtt, és amitől józanul alig-alig tudtam szabadulni. Félek, hogy túl sokat kiirtott belőlem ez az egész. Mi van, ha tényleg üres vagyok itt legbelül? Ha teljesen megevett a rozsda, amit pergetek le magamról?
Ki vagyok, ki lettem? Igazán senki sem tudja, senki nem ismert annyira előtte, hogy megkérdezhetném tőle, megvagyok-e még valamennyire. Csak magamnak mondhatom el, hogy nem hiszem.
Mennyi változás után mondhatod el magadról, hogy még önmagad vagy? Mik azok az elvek, fogalmak, elhatározások, amiket semmi áron nem adsz fel? És mi történik, ha mégis?
Jönne már a tavasz!

Nincsenek megjegyzések: