hétfő, január 13, 2003

Mi jó, és mi rossz? Gonosz lennék? Hiszen gonosz az, aki szánt szándékkal olyat tesz valaki mással, ami neki rossz. Tudom, hogy ma szegény helának nem tettem jót. Holnapra, holnaputánra látszik majd rajta, hogy nem érzi jól magát. De ha minden jól megy, nekem ez jó lesz. Faramuci helyzet. Kizsákmányoló vagyok.
Milyen lehet sejtnek lenni? Ha lehet, nem szeretnék kihasznált sejt lenni, olyan, akibe egyszercsak valami csúnya, rossz plazmidot beleraknak. Hmm. Nem is lenne rossz horrorfilmnek. Termtud, ismterj horror: A sejtek rémálma. Szólok rácANDrásnak, jó kis téma.

Vicces. Fél kilenc van. Már négy óta kihaltak a folyosók. A steril labor ajtajában azért összetorlódunk mi ketten, akik a két intézetben összesen lézengünk. A srác a ritterből. Akinek két éve (istenem, már két éve) én tanítottam meg, hogy hogyan kell sds-gélt önteni, meg blottolni. Most mondd, hogy nem kicsi a világ. Ő a kettes biokémen péhádézik, én az egyesen. És ő az élő példa rá, hogy meg lehet csinálni. Igen, ott dolgozni, és mellette máshol péhádézni. Ő bírja, csinálja. - Kell a pénz lakásra, - mondja - tudod, tavaly megnősültem.
Kölyökképű emberek gyűrűt pakolnak egymás ujjára. Nem korai ez még? Vagy csak én nem merem, tudom, akarom vállalni a felelősséget? Vagyis nem tudnám, merném, akarnám. Ha. Ha.

Nincsenek megjegyzések: