péntek, augusztus 27, 2004

Haliho! Mar napok ota furdalja az oldalam a veled tortent suru esemenyek, a legfontosabb persze a pasi ugy, de mivel ezen a heten mar eleg sok munkam van, bent nem igazan tudok arra idot szanni hogy regeljek magamrol, pedig tudom, hogy addig en se fogok reszletekbe meno aprosagokrol hallani! Hat akkor kezdem:
...Igy alakult aztan, hogy Nori jott ki harom hetre, amibol 2 hetre kocsit bereltunk es lementunk New Orleansba es Floridaba, aztan a nagy ut utan Gabor el, mi meg elmentunk ket napra New Yorkba aztan Nori is el, igy aztan egymagam maradtam. Vegulis nem banom, hiszen en is ezt akartam, csak az elso par nap volt szomorkas, amiben a nyaralas vegetert erzes is jocskan benne volt, olyan nehezen esett a munkaba valo visszateres, na de most munka-terapiaba kezdhetek. Aztan meg jovo heten koltozom az uj lakasba, legalabb az is le fog foglalni valamelyest.
...Mind az sokszor megesik, fazis-kesesek vannak a kapcsolataimban, amikor Istvan gyerekeket akart volna, akkor en meg tapasztalni szerettem volna es kirepultem a jo kis csaladfeszkes helyrol, par evre ra mar szerettem volna gyereket, de hat Gabor mellett ez ugyse jott szoba, s nekem menni kellett kulfoldre (belso es pici kulso kesztetes) itt meg jobban megerosodott bennem a csalad erteke, de hat Gabor tovabbra is az "OK, de par ev mulva" meg hat en sem vagyok biztos abban, hogy Ot szeretnem apanak. Csak aztan lehet, hogy sohase jon el a tokeletes, a tokeletes persze hogy nem, de legalabb akirol eleinte azt hiszem hogy O lenne az igazi. Nem tudom, hogy mi lesz, nem panikolok, csak neha elmelazok, hogy nem vagyok mar annyira vidam, mint tizenevesen, s ugyan a sok tapasztalatnak vannak jo oldalai, de talan kicsit megkergesit, s nem tudom, hogy egy kerges 30 kozeli kinek is fog kelleni, na de tenyleg nem akarok depis hangulatot megutni, valahol kivancsi vagyok, hogy mit kezdek az egyedul-lettel, bar a munka mellett lehet, hogy hamar elszallnak majd a honapok, meg szeretnek sokat olvasni, es hala jo egnek oktoberben lesz egy dublini konferencia az otthoniakkal, ugyhogy lesz menet kozben kikapcsolodas.
...Azert remelem rendezodni fognak a dolgaid es kivancsi vagyok merre mennek majd, azert ha egyik hely se jon ossze, Miklosnal ujra megemlitem hogy az a plusz kez, ami ugy hianyzik neki az par honapra Te lehetnel!
Zsofi

Nincsenek megjegyzések: