hétfő, augusztus 02, 2004

Lagzi

Csak két ember lett totálisan koki, csak két ember hányt be Verák tökéletesen édes, aranyos, barátságos és hangulatos esküvőjén, Misi, Andi pasijának öccse, meg én.
Az elmondások alapján úgy tűnik, hogy éppen Sosóval dumáltam, amikor szarul lettem, és végülis ő pátyolgatott egész este, míg jobban nem lettem.
Azt azért nagyon sajnálom, hogy lehánytam.
De úgy tűnik, ezen azért később túltette magát.
Akárcsak én a masszív alkoholmérgezésen, és a durva másnaposságon.
Egyedül nem ment volna.
És úgy tűnik, most már minden más jobb nem egyedül...
azért a fene egye meg ezeket a hüje esküvői szokásokat. hiába léptem hárta hat métert, volt tele a kezem pezsgővel meg cigivel, csak előttem esett le az a fránya menyasszonyi csokor...
natessék
velem? ilyen? kihitte volna?

Nincsenek megjegyzések: