hétfő, augusztus 02, 2004

mélyvíz, zsupsz bele

- Na, akkor add meg a számodat, én meg rádcsörgök, és akkor nem kell kitalálnom a saját telefonszámomat, meg te úgyis vezetsz.
sms: Kedves Valaki, aki hívtál! Sajnos nem tudtam felvenni, mert ma egész nap egy cuki lánnyal voltam és nem értem rá! Ugye megérted? Csak rá tudok gondolni, a kis hercegnőmre. So
válaszsms: Kedves Ismeretlen, aki mellett (felett, alatt) aludtam az éjjel! Nálad hagytam a libabőrömet. Ha megtaláltad, szólj, hiányzik nagyon!
sms: Megtaláltam! Képzeld kerestem mindenfelé, a székek és az ágy alatt, még a szekrényben is. Végül a lepedő egyik szegletében találtam megbújva. Próbáltam kicsalogatni, hogy holnap ebéd közben visszaadjam, de nem sikerült. Azt hiszem, hogy ide kell jönnöd, kettőnk unszolkására biztos előbújik. Puszi, P

Nincsenek megjegyzések: