csütörtök, november 10, 2005

Szia Evike!
Mar regen nem leveleztunk. Az utobbi idoben eleg sok munkam jott ossze, de most van nehany percem.
Sok ujdonsag nincs nalunk. Hapsit az ejszakara kitiltottunk a szobabol, most az eloszobaban alszik egyegul. Olga egyik macskaja (voros, a legkedvesebb) beteg, nem eszik, elsovanyodott. Szegeny Olga gyerekkel egyutt estenkent cipeli a cicat az orvoshoz.
Vivi abbahagyta a tancot és most nagyon ugyesen foglalkozik gyongyfuzessel. A Kiraly utcaban, a Csengeri utca sarkan, van nagyon jo gyongybolt, ahol mindent lehet kapni, raadasul valamivel olcsobb, mint a Hobby boltban. Te is kapsz majd karacsonyra egy szep gyonylancot ajandekba.
Vasarnap apu viszi Veraekat Devecserbe, majd Kalmar Peter kerte, hogy vigyunk oket az etterembe, vagyis nekik lesz hazassagevfordulojuk. Persze, hogy akkor Peteriek elutaznak valahova. Szombaton megyunk Veresre, apu megbeszelt a kömuvessel, hogy elfogathato arakkal viszonylag szep kovekkel, vagy mukovekkel rakjanak körbe az alapzatot. Veresen reszeges Jozsi kivagta csomo fat (harom megyfat és egy kortefat), sot el is takaritotta az agakat. Sokkal levegosebb lett a kert. Vettem es beultettem sok tulipanhagymat (fekete tulipant is ultettem). Szortam a fumagokat, eleg sok helyen ki is kelt. Ha tavasszal kikelnek a hagymak, akkor szep lesz. Valami kis bokrokat is ultettem, de ezek meg nagyon kicsik, ido kell ahhoz, hogy szepek legyenek. A gyar kozeleben a reten rengetek facan van, Csoki nagy elvezettel felkergeti oket.
A tejes Zsuzsa neninel negy epitkezes van, az EU eloiras szerint a teheneket az istaloban nem szabad fejni, ehhez kell egy kulon epulet.
Nem regen ismet voltunk az Oazisban, vettunk csomo kulonbozo szinu és magassagu kisnovenyt, ezeket szep cserepekbe osszeultettem. Majdnem tejesen kikopaszitettem a fikusz benjaminust, remelem tuleli a drasztukis beavatkozast es tavaszra dusabb lesz.
Hogy vannak a mokusok?
Ird.
Csok. Anyu

Nincsenek megjegyzések: