péntek, július 27, 2007

help

namostakkor nagylevegő, nemsikít, nemordít, nemküldielsenkitapicsába
merthogy a végiggürcölt tegnapi elektroporálás (durván 100) több, mint fele sikertelen, és amelyik plate-en kinőtt is bacitelep, azok száma átlag 2, vagyis szar a kompetens sejt, amit szimone csinált nekem tegnapelőtt.
sosem kértem meg őt segíteni, csak kicsi dolgokban, de mondjuk egy ilyen kaliberű cuccot, mint kompetens sejt, nem bíztam még rá, persze ő az asszisztensünk, jól dolgozik meg minden, de most baszhatok legalább hatvan konstrukciót, amit úgy terveztem, hétfőre meglesz, dehát akkor most újra össze kell rakni a rekombinációs reakciót, merthogy a maradékot azt most trafóztam bele ezekbe a szaros sejtekbe, az még ugye egy nap, mire elkészül, és lehet trafózni (arról ne is beszéljünk, hogy a rekombináz 40 mikroliterje 400 ajró), de még akkor lehet új bacikat is gyártani, ami még egy egynapos meló, és akkor még tarfó egy nap, másnap kinő, akkor lehet kolóniapcr-rel ellenőrizni, és ha kinő a kultúra másnap, miniprep, szóval hétfő esélytelen, de legalább a hétvégén így tutira nem dolgozom, nincs értelme.
ultraszívás, és persze egész héten robotoltam, mint állat, tehát csak annyira vagyok fáradt, hogy mindjárt spontán elbőgöm magam, és akkor még hol van a jövő hétfőn kezdődő öthetes maratoni injektálás-sorozat, aminek csak és kizárólag a detektálás-részével vannak apróbb zűrök, tehát pont a lényeg szaros, egyszóval kösz jólvagyok, most megyek, megeszem a tízóraimat és próbálok lenyugodni, hogy a labormegbeszélésen (amit én tartok, ugye) ne üvöltözve mondjam le az egész projektet...

Nincsenek megjegyzések: