vasárnap, július 22, 2007

zajlik

pénteken pótoltuk be Sylwiával a szülinapi felköszöntést, mert éppen amsterdamban voltam, amikor volt a bulija, beültünk a törökhöz, ettem egy gözlemét (basszus náluk minden hatszor akkora, mint máshol, egy szimpla juhsajtos gözlemét alig bírtam benyomni) meg dumáltunk, aztán tegnap este átugrottunk a hagymaadagunkért Rékáékhoz :) (Zsombor MINDEN kajába legalább hat nyers hagymát rak) meg egy carcassone-meccsre, jól megvertük őket, egy pont különbséggel sosó nyert előttem, nade az az egy pont már nem fájt annyira, hogy nem én voltam az utolsó :)
ma meg nekiálltam a tegnap a piacon szerzett uborkáknak, és készül az újabb adag koviubi (végre kisütött a nap, több hét eső után - najó volt három nap múlt hétvégén, amikor 37 fok lett a tizennyolcból, de aztán újra egy hétig esett)
holnap meg a nagyüzemi injektálás főpróbája lesz, úgyhogy ma este be kell menni halakat összerakni, meg oldatokat összemérni - hú basszus pénteken nem vártam meg simonét, úgyhogy nem tudom, hol van az rns. na mindegy, majd reggel...

Nincsenek megjegyzések: