szombat, május 24, 2008

update

próbálok írni, több-kevesebb sikerrel (egyelőre olvasok cikkeket, gyűjtöm az infokat azokról a témákról, amikről feri szerint többet kéne írni, de ma már összegyűlt pár dolog, és írtam is).
apropó irás, feri tegnap átküldte a cikk piszkozatát. khm, ha ezt én küldtem volna át neki, irtóra lehordaná. namindegy.
ismét megnéztünk vagy egy tucat jóbarátokat, (egsézestés filmbe nehezen kezdünk bele, de a húszperces epizódokból kettő pont elég egy estére). már az ötödik évad második dvd-jét is befejeztük, múlt hétvégén meg még carcassoneztünk is, amikor hanna nagyokat durmolt.
voltam fodrásznál hajat festetni, meg végülis vágattam is, rövidre, bár eléggé elnagyolta, így nem vagyok teljesen elégedett, de azért nem rossz. csak így persze nem lehet összefogni a hajamat, és hanna egyre többször csimpaszkodik bele. asszem kénytelen leszek csittcsattozni.
járunk rendszeresen uszizni a kiscsajjal, aki egyre jobban pedálozik a vízben, és aki azóta egyre jobban kiemeli magát hason fekve, szóval biztos segít ez az uszizás.
hétfőn megyünk hallástesztre, mert a dokinő szerint a kórházban nem csinálták meg, és mivel rutinvizsgálat, el kéne menni rá.
voltunk marco szülinapi bbq-ján egy erdei tűzrakóhelynél, jó volt, bár az emberkék nem nagyon voltak barátkozósak, és csak marcot, esthert és a gyerkőcöket ismertük. de az már biztos, hogy gyerekekkel ezt kell csinálni, három évestől felfele mindegyik irtó jól elvolt az erdőben (találtak varangyot, és hívtak minket biológusokat szakérteni)
ja és a legfontosabb, tegnap éjjel negyed tizenkettőkor megszületett mecsérinoémi ötvenkét centivel és 2700 grammal. éljensoká!!!

Nincsenek megjegyzések: