szombat, július 05, 2008

spenótos, azannya

ma reggel, mig sosó és hanna (vissza)aludtak, kimentem a piacra, és nem bírtam ellenállni egy csomó mindennek. vettem sok-sok gyümit (körte, áfonya, szeder, málna, sárgadinnye, cseresznye, hogy legyen majd mindentbele gyümölcssali, mint esztinél volt), vettem rókagombát, shitakét és laskát a már otthon meglevő csiperkéhez, hogy legyen majd jófajta rókagombaleves, meg vegyes gombapöri, édesburgonyát, tököt (sosem szokott lenni, ez azért hatalmas szám, úgyhogy rögtön két nagyot is vettem), mert már ezer éve úgy hiányzik már egy jó kis tökfőzi pörivel, meg teljesen natúr kukoricát, négy csövet, ilyet sem láttam még sehol, most éppen a bioboltosoknál volt. főtt sós kukorica!!!!!
szóval akkor irány a sok zöldséges kaja, amúgy mindketten fogyni szeretnénk egy csöppet, nem árt, ha inkább gyümölcsöt nassolunk, és nem vaníliás karikát (azt a biztonság kedvéért még ma fel kell zabálni).
a többi kajára már mind volt ötlet, de a spenótot frissen kell megcsinálni, vagy belerohad a zacskóba, a hűtőbe sem fér már be, annyi van. és ráadásul mi legyen belőle?
hát lett spenótos azannya, kábé ugyanúgy készül, mint a dzsemiolivérféle spenótos-tejszínes tészta, csak két spenótos réteg közé kell egy sajtos besameles.
isteni (persze az élvezeti faktor még növelhető lenne, ha az ember nem rakna bele túl sok tésztát, mert volt olyan, ami nem ázott át eléggé. sebaj, így jártunk)

Nincsenek megjegyzések: