hétfő, augusztus 25, 2008

grimasz

hát eddig tartott.
volt egy helyes, széparcú kislányunk, most meg van egy fintorgó, grimaszoló kismajmunk, aki hangosan fújtat, amikor felhúzza az orrát, és teli szájjal vihog, és úgy artikulál, hogy az egész arca izeg-mozog :)
nagyon vicces egyébként, én nagyokat röhögök rajta, ettől persze még jobban csinálja, de hát mittegyek, ha bohócnak szánta a jóisten.
amúgy irtóra teper, hogy mászni vagy kúszni tudjon, nagyon dolgozik, sokat gyakorol, már néha feltornázza magát négykézlábra, néha hátrafele tolat, de mindenesetre nagyon igyekszik.
múlt héten megvettem az etetőszéket, ami egyelőre szuperül bejött neki, és most már megfogja a kanalat, amit a szája felé viszek, és próbálja egyedül betunkolni a szájéba, lemajszolni róla a kaját, majd egyedül kivenni. ekkor én átveszem, persze csak hogy telirakjam. de azért sokszor elkalandozik a figyelme, annál nincs is izgibb, amikor beletúr a kajába, és aztán elmaszatolja a tálcáján, és aztán bambulja a kezét, hogy mi van rajta.
na, aztán ma végre elmegyünk úszni, hanna sem köhög már, én sem menstruálok, végre húsz fok fölé ment a hőmérséklet is, szóval minden amellett szól, hogy usgyi.
assem baj, ha most nem haladok úgy melóval, mert aztán jövő szerdán jön ki anyu három vagy négy hétre, hogy majd ő elszórakoztatja az onokáját, meg főz ránk, és akkor én majd jól ráérek irni. amúgy elküldtem ferinek a doktorim múltheti stádiumát, remélem jól kidekorálja, de azért azt is, hogy mond rá valami elismerőt. most tényleg százszor szuperebb a bevezetés, mint januárban. tejóég, ez nagyon gáz igy leirva, januárban adtam oda neki az első verziót. najó, azóta szültem, meg az első két hónapban direkt nem is dolgoztam, aztán azóta jó, ha napi egy-két órát, ha rá tudtam erre szánni. de azért akkor is. január óta. na, szeptember végén csakazértis beadom.

Nincsenek megjegyzések: