szerda, november 19, 2008

kibújt

Hanna első fogacskája, majdnem tíz hónapos korában. úgy tűnik sok mindent nem siet el, de ez még belefért simán a normálisba a dokinő szerint akár egyévesen is kijöhet az első fog. a mászás még nem igazán megy, hiába áll már négykézláb vagy másfél hónapja, ha el akar onnan indulni, levágja magát a földre, és inkébb kúszik. de az már turbósebességgel megy, akár kisszőnyegen át is, kéz-láb átlós mozgás, szóval reméljük diszlexia nem lesz :) pár napja próbál felállni, tegnap meg rajtam tornázva rájött, hogy először fel kell térdelni, onnan felállni, szóval lehet, hogy a mászsá tényleg kimarad, és most már álldogálás meg járás jön. majd meglátjuk.
nade visszatérve a fogtémára.
már jóideje be volt dagadva a két alsónál az íny, pár napja meg már igazán nyálzott, ki is csípte a popsiját, meg éjjel néha keservesen felsírt. szerencsére az osanit (homeobogyó), viburcol (homeokúp) meg a dentinox sokat segített, ma éjjel este kilenctől háromnegyed hétig aludt, úgy hogy ma reggelre jött ki a foga. na jó, délelőtt extrém nyafi volt, aztán meg rákezdett egy nagy adag hisztire, alig ette a banánját, és az etetőszékben rákezdett egy tombolásra (ettől én kiborultam, és persze jótanács ide vagy oda, én is ordibáltam vele). aztán nyugtatgatás közben bekentem dentinoxszal a fogát, és hát akkor éreztem, hogy az már ott recés. szóval vagy a másik is elkezdett kijönni mellette, vagy ennek a kijövetele zajlott éppen, nem tudom, de a nagy hiszti után most éppen alszik a kiscsaj, fél tíztől. na, pont most ébredezik, a babausziról pont lekéstünk, csak a végére érnénk oda, amikor a paraolimpiás edzés meg az idősek akvafitnesze kezdődik már a kismedencében...
mindegy, hisztis gyerekkel úgysem lehet úszni...

Nincsenek megjegyzések: