kedd, november 03, 2009

sikeres mintavétel

hárman voltak benn, csupa nő, de aztán az ultrahangos képhez behívták a profot.
háromszor (kétszer a fiatal dokinő, harmadjára a prof) próbáltak a méhszájon át bevezetett kanüllel kivenni pár sejtet a chorion-boholyból, de nem igazán volt semmi a műszeren, szóval úgy döntöttek hasfalon át vesznek mintát.
ekkor elmehettem pisilni (a vizsgálathoz teli hólyag kell - megaszivatás, egy nőgyógyászati vizsgálat pisilhetnék közben), és persze már remegtem az idegességtől, és a kéztörlőbe töröltem az arcom bőgés után.
kaptam helyi érzéstelenítést, de attól a méhen áthatoló tűt nagyon is lehetett érezni. szerencsére elég lett a minta elsőre, ha nem lett volna, akkor és ott azt mondom, hagyjuk abba, én ezt nem csinálom tovább.
aztán megegyeztünk a folytatásban. az első tablettát már megkaptam, folytatás pénteken a kórházban.

Nincsenek megjegyzések: