vasárnap, január 23, 2011

rugelach 2. rész

ma este vacsira voltunk hivatalosak andiékhoz, és én bevállaltam, hogy viszek desszertet. ma egyébként pihinapunk volt, egyrészt mert egész nap esett vagy csak esni akart, másrészt meg mert tegnap elbuszoztunk-vonatoztunk-villamosoztunk scheveningenbe a sealife-ba, ami nem akkora nagy poén, de az utazás nagyon bejött hanninak, nade az utazás, akváriumnézés, kajálás és hazautazás egy egész napos programmá nőtte ki magát.
szóval ma nyuginap volt, sosó wc-t szerelt, én ebédet főztem, hannival játszottam, és aztán nekiálltam gondolkodni, hogy mit is süssek. aztán beugrott, hogy van dió, csináljunk diós kiflikéket, és ez egy olyan pofonegyszerű de irtó finom dolog, hogy nem is lehetett szó másról.
nagy siker lett, a huszonnégy darabból van még négy, ha jól emlékszem.

Nincsenek megjegyzések: