vasárnap, január 23, 2011

európa kiadó

Tegnap itt voltam, és többször az eszembe jutottál. Végülis alig 14 éve volt. :)
ez egy övön aluli levél volt. egy hete írta zerge.
életem első szigete volt illésgabóval, paszkállal és zergével.
mire az európakiadó koncert elkezdődött, zerge kivételével mindhárman beálltunk a sebtiben ledöntött sör-unikum köröktől. egy számra emlékszem csak, majd arra, hogy mindhárman a fűben fekszünk, és zerge adogatja nekünk a zsebkendőket. elmondása alapján a nagyszínpadtól ötméternyire a placc közepén nekiálltam pisilni, de ezt hálistennek a memóriám törölte. akárcsak a teljes koncertet, meg még ami a fűben fekvésig történt - egy-két órát talán.
amikor összeszedtük magunkat, nem mertem hazamenni, még éreztem, hogy nagyon aznapos vagyok, így hát paszkál, aki akkor az almássyn lakott, tőlünk ötpercnyire, felajánlotta, hogy aludjak nála. a farmeremet sem mertem levenni, úgy feküdtem mellette az ágyban, pedig hát ő sem volt a topon, úgy bealudtunk, mint a sicc.
eddig az emlék, a másnapra már nem emlékszem. valahogy hazamentem, anyámék reakciója nincs meg.
hát ez volt első totálkáros berúgásom története, amire csak így hopp, tizennégy év távlatából zerge hirtelen ráeszméltetett.

Nincsenek megjegyzések: