hétfő, március 10, 2014

Oh, my

Egy csöppet bepánikoltam, amikor a tegnapi félnapos gyomorfájás után (amikor is aktuálisan a szombati vacsorára evett borjú steak vasárnap délig úgy feszítette a gyomromat, hogy a derekamba meg a hátamba sugárzó fájdalomtól konkrétan sírtam) arra ébredtem, hogy a fejem búbjától a tenyeremen keresztül a talpamig minden iszonyatosan viszket, és azt hittem, hogy megjött, pedig csak erősen narancssárgát pisiltem. Ez azért eléggé kihigult, úgyhogy mire a doki után eljutottam a vér- és vizeletvizsgálatra, már egészen sárga lett.
Persze a két héttel ezelőtti kicsi nátha meg a hasfájós-hasmenős vírus kicsit átértékelődött - az összes hepatitiszt okozó vírus ilyen tüneteket okoz. Holnapra vagy szerdára lesznek meg a laboreredmények, addig a doki szerint szedjek nyugodtan antihisztamint a viszketésre, hátha csak ételallergia. 
Én meg csak vizslatom a viszkető bőrömet, hogy tényleg sárga, vagy csak képzelődöm...

Nincsenek megjegyzések: