szerda, október 22, 2008

tömbösítve, megintcsak

- Hannicsek irtó édes egy bogár, imádnivaló, alig nyűgösködik mostanában, szinte mindig vihog, huncutkodik, sokszor magát mulattatja (röhög, mert valószínűleg csikis, hogy a nagylábujját szopogatja, röhög, mert tetszik neki, ahogy kipancsolja a vizet a kádból, röhög, mert várja, hogy mindjárt utánamegyek, és megdögönyözöm...)sikítozva örül, ha meglát egy embert, pláne ha egy gyereket vagy egy kutyát séta alatt, a hintázó gyerekektől meg egyenesen transzba esik, de ezt már lehet, hogy mondtam. na, egyszóval imádnivaló egy kismanó, az a napi pár perc nyűg és fátradtság semmi ahhoz képest, mennyire jó fej átlagban.
- mivel Markus még mindig csak újraértékeli az eredményeket, amik a cikkbe bekerülnek, és amiket a doktorimba bele kellene írni, nekiálltam egyesével kiértékelni őket. ez többtízezer fotó manuális kielemzését jelenti. a felénél már túl vagyok, de hiába tértem át a balkezes egerezésre boross javaslatára, tegnap már vettem egy patikai tizenhétajrós ínhüvelygyulladásra való kéz és csuklószorítót alumínium sínnel, hogy tovább tudjak dolgozni, és ne kelljen folyamatosan feltekerni meg letekerni a fáslit egy szimpla pisiléshez.
- tegnap ezen kívül vettem Marcónek egy irtó szuper könyvet, ami házi kísérleteket tartalmaz, dobtam is magamban egy hátast, hogy ilyen könyvet kapni angolul a boltban. aztán még gondoltam egy nagyot, és vettem neki egy parkertollat, és rágravíroztatom a nevét, persze a Dr szócskával együtt. Hamár egyszer szummakumlaudét kapott, és hát mégiscsak ő az, akinek a családjával is tartjuk a kapcsolatot. Remélhetőleg péntekre elkészül, de ha nem, az sem baj, akkor hétvégén Sosóval együtt megyünk ki hozzájuk átadni ezeket.
- amúgy Sosó ezen a héten Toledóban van, Madrid mellett valami TéCé-továbbképzésen és tímbildingen, és szegénykém ma zuhogó esőben megy majd be a főnökével Madridba várostnézni. Persze ebből valószínűleg Prado lesz, de ő ettől nem volt feldobva, hiába mondtam, hogy kábé Louvre-kaliberű a cucc, ő ott már volt, minek neki Prado, mondta.
- dtt folyamatosan cseszeget, hogy még nem érkezett meg a csomag, benne a terhesnadrággal, és ő fázik. asszem fogom magam, és küldetek neki pénzt, hogy vegyen egyet, mert kiborít ezzel számonkérősdivel. semmi közöm a kiba...tt magyar postához, bár az nonszenst, hogy egy hónap alatt sem tudnak kivinni egy könyvet meg egy gatyát Franciaországba.
- egyébként a német posta sem a régi, bár a magyarhoz nem fogható, de Hollandiából egy levél egy hét alatt jön meg, és hasonlóan még nem érkezett meg Feri által kijavított doktorim sem Angliából, amit múlt héten adott fel.
- amúgy meg teli a batyum Ferivel meg a kísérletekkel, amiket ránk tukmált, szerencsére Marco holnap be tud menni, hogy megmutassa Nadine-nak, hogyan kell CFP-negatív embriókat kiválogatni, meg hogy rábólintson, hogy igen, ezek az embriók harmincórás stádiumban vannak, mehet a szkrín. nonszensz amúgy, hogy egy aszsiztens, aki lehúzott tíz évet egy halas laborban, ne tudjon már fluoreszcens mikroszkóp alatt kiválogatni CFP-pozitív és negatív halakat egy petricsészéből, meg egy minta alapján ellenőrizni a halakat, hogy megfelelő stádiumban vannak-e. nonszensz a csaj, eszemmegáll tőle. milyen aszisztens az ilyen??? amúgy is berágtam rá, mert írtam neki privát levelet arról, hogy a héten nem igazán tudok bemenni, mert nincs babysitterünk, és Sosó meg Madrid ugye, amit aztán felháborodottan forwardolt mindenkinek, anélkül, hogy megkérdezett volna.
- egyébként elkezdtem a kezembe venni az ügyintézést, mert Marcora aztán várhatok, hetekig nem jelentkezik, hogy megbeszéljük, hogy mit is kell a doktorihoz intézni, szóval tegnap bementem Hannával a városházára erkölcsi bizonyítványt kérni - tizennégy napon belül kiküldik; írtam a doktori titkárságra a kék lapom kapcsán - persze ők nem válaszoltak, úgyhogy asszem jövő kedden megyek Heidelbergbe; apám meg intézi az érettségi bizonyítványomat. na az is egy szép sztori. kigondoltuk Sosóval, hogy apu menjen be a Madáchba, és kérjen egy másolatot az érettségimről, és hát ott van angoltanár, adják ki angolul, mert hát ha ők ott lepecsételik azt, csak hivatalos a fordítás. hát nem. kiadták ugyan a bizonyítvány másolatát, azt az Oktatási Minisztériumnak hitelesítenie kellett, és apám beadta hivatalos szakfordításra, mert ott hitelesítik is rögtön. ebből csak a fordítás két hét :)

na itt a postás, most dobálja be a leveleket, megyek megnézem, jött-e valami.

Nincsenek megjegyzések: